loading...
سایت متالبازان خداپرست
mahdi بازدید : 47 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

جیمز هتفیلد در تاریخ 3 اوت 1963 در لس آنجلس متولد شد پدر و مادر او ویرجیل و سینتیا به شدت تحت تاثیر آموزه های مسیحیت فرقه پروتستان بودند و جیمز از کودکی در خانواده ای افراطی در مذهب تربیت شد و همین مساله باعث یک نوع دین گریزی در ناخوداگاه جیمز شد پدر و مادر جیمز هردو بوسیله سرطان مردند و بدلیل همین اعتقادات افراطی در زمان بیماری شان از استفاده هر گونه دارو پرهیز می کردند و به دارو هیچ اعتقادی نداشتند تا زمانی که هر دو بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادندو جیمز را با یک دنیا غم و ناراحتی تنها گذاشتند. در این جا متن شعر mama said آورده میشود

Mama said

مادر گفت:

Mama she has taught me well

مادرم کسی است که به من نیکی کردن را آموخت
Told me when I was young

او زمانی که من جوان بودم به من می گفت
Son, your life's an open book

پسرم زندگی شما مانند یک کتاب باز است
Don't close it fore it's done

و هرگز بسته نمیشود و شما جلو جلو آنرا انجام داده اید
The brightest flame burns quickest

همیشه درخشان ترین شعله زود تر از تمام شعله ها می سوزد
Is what I heard they say

و این است آنچه که به من گفته اند و من نیز آنرا میگویم
A son's heart's owned to mother

قلب یک پسر متعلق به مادرش است
But I must find my way

اما من باید راه خود را پیدا کنم

*Let my heart go

بگذار قلبم برود
Let your son grow

بگذار پسرت بزرگ شود
Mama let my heart go

مادر بگذار قلبم برود
Or let this heart be still

بگذار این دل آروم بگیره

Rebel my new last name

 یاغی نام خانوادگی تازه ام 
Wild blood in my veins

خون وحشی در رگ هایم
Apron strings around my neck

رد بند پیشبند روی گردنم
The mark that still remains

و علامت گذاری هایت هنوز باقی است
Left home at an early age

خانه ام از سنین پایین چپ بود
Of what I heard was wrong

و آنچه من شنیدم اشتباه بود
I never asked forgiveness

من هرگز طلب بخشش نمیکنم
But what I said is done

اما چیزی که من گفته ام انجام شده است

[* Repeat]

**Never I ask you

هرگز من از شما نمیپرسم
But never I gave

اما من هرگز به ...
But you gave me your emptiness

اما تو به من پوچی خود را دادی
I now take to my grave

من همین الان به آرامگاهم میروم
Never I ask of you

نه هرگز از تو نمی پرسم
So let this heart be still

بگذار این دل آروم بگیره

Mama now I'm coming home

مادر در حال حاضر من دارم میام خونه
I'm not all you wished of me

 من از شما هیچ چیز نخواستم ولی شما از من همه چیز خواستید
But a mother's love for her son

اما عشق یک مادر به فرزندش
Unspoken, Help me be

نا گفته است . کمکم کن
I took your love for granted

 من عشق تو را برای اعطا گرفتم
And all the things you said to me

 و همه چیز را تو به من میگفتی
I need your arms to welcome me

من به آغوشت نیاز دارم به خوش آمد گویی تو
But a cold stone's all I see

ولی همه اون چیزی که من می بینم یه سنگ سرد و بی روحه

[* Repeat]

Let my heart go

بگذار قلبم برود
Mama let my heart go

مادر بگذار قلبم برود
You never let my heart go

تو هرگز نمیگذاری قلبم برود
So let this heart be still

بگذار این دل آروم بگیره

در مطلب بعدی متن شعر جیمز در مورد پدرش و سرطان آورده میشود.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام این سایت برای متالباز هایی طراحی شده که متال رو دوست دارن ولی به متال منتقد هستند و همچنین شیطان پرست نیستند!!؟
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 432